Élménybeszámoló – Balatongyörök II.

Július 5-én megkezdtük utunkat Balatongyörök felé, hogy egy élménydús táborozáson vehessünk részt. Első megállónk Balatonedericsen volt, ahol a híres Afrika Múzeum látványosságait tekinthettük meg. A különleges múzeumban minidzsungel is volt, emellett maszáj kunyhó segített elsajátítani az afrikai kultúrát. A délután folyamán megérkeztünk Balatongyörökre, ahol elfoglaltuk a szállást, kicsomagoltunk, majd egy könnyű sétát tettünk a környéken. Ellátogattunk a Balatonpartra is, felfedeztük a strand nyújtotta lehetőségeket.

Másnap reggeli után átbuszoztunk Keszthelyre, ahol egy tartalmas kastélylátogatáson vettünk részt a Festetics Kastélyban. Ezután lesétáltunk a Balaton partjára, ahol egy hajókirándulás következett egy felújított lapátkerekes történelmi emlékhajóval. Majd miután visszaérkeztünk táborhelyünkre, elfogyasztottuk ebédünket és a délután hátralevő részét a strandon töltöttük.

A harmadik napon ellátogattunk a Szép Kilátóhoz, ahonnan gyönyörű táj tárult elénk. Miután megebédeltünk a táborhelyünkön, kis pihenő következett, majd újra a Balaton partján tölttük a délutánunkat.

Negyedik napon kirándulást tettünk Balatonmagyaródra, ahol a Bivalyrezervátumot tekinthettük meg. Ezt követően kihasználva a remek időt, tartalmas délutánt töltöttünk a Balatonparton.

Ötödik nap reggelén összecsomagoltunk, felkészültünk a hazafelé vezető útra. Balatongyörökön ellátogattunk a Kajdi Kristály üzembe, ahol sok üvegből készült csodát szemlélhettünk meg, és lehetőségünk volt a vásárlásra is. Ezt követően megkezdtük az utazást hazafelé.